Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Regrets

Av Catarina Hemlig - 16 mars 2013 21:56

 

Ja  precis som rubriken säger så ligger ånger på listan.

Jag ångrar att jag tog ut mina piercingar på grund av andras åsikter.
Jag ångrar att jag har hållt tillbaka mig själv på grund av andras åsikter
Jag ångrar att jag har lyssnat för mycket på andra

Helt ärligt är jag trött på att höra andras åsikter som egentligen är helt obetydliga att dela med sig av.
Men ord sårar...och väcker känslor som gör att man känner sig otillräcklig

Ja ånger ligger på min lista

Det irriterar mig väldigt mycket att folk dömer boken efter dess omslag.
Herre jävlar, då borde halva befolkningen vara arbetslösa, inspärrade för rövklykor, hängbröst, löständer, peruker, könssjukdomar och andra konstigheter.

Så hör och häpna gott folk...livet är alldeles för kort för att följas av för många regler och strukturer.
Jag vill inte bli 90 år och ångra att jag lät andra stå ivägen för mig. Det borde ingen göra.

Hela tillvaron är uppstukad med regler, normer och kriterier...
Det är skrämmande att det är så år 2013.

Suck...nej jag blir inte klokare på det här.
Jag blir bara deprimerad att tänka på det.

Jag har brutit ett löfte jag gav mig själv för ett tag sedan men fan vad värt det var.
Även om känslorna är hemska att ta etu med, så vågade jag bryta mig ur ett mönster som höll mig nere.
men det behövdes.

men nog om detta djupa ämne en lördagskväll som denna.

Har ni hört fall out boys nya singel? grymt bra...

Haha bra avslutning va?

 

 
 
Sandra

Sandra

21 mars 2013 08:05

Mår man inte redan piss av det allmänna samhället osv., så gör man fan det om man börjar bry sig om vad andra har att säga om andra människor. Ööh... du fattar! Haha, negersvenska.
Gör en ny piercing eller två? :)

Men nu är jag helt orolig för ditt tidigare inlägg... vem ska gå bort inom kort? :( Eller missförstod jag?

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

21 mars 2013 10:26

Ja precis, men den vägen lär jag inte gå nerför igen.
Det är bara att acceptera sig själv och hur man är.
Det är ju för fasiken en livsstil.

Du missförstod nog, ingen ska gå bort.
En person som jag håller väldigt nära hjärtat har bestämt sig för att flytta en bra bit ifrån och det suger rövballe deluxe.
Känslorna är ömsesidiga om att det suger men men så är det...You have to do what you have to do helt enkelt.

kommer vara näst intill svårt att träffas :/



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards