Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Catarina Hemlig - 24 mars 2013 09:23

Jag vill bara tacka för den fina underbara presenten jag fick av mamma och pappa samt lillbrorsan och Stella,


Vad fick jag?

Jo jag fick en helt ny kamera som är lite som en systemkamera men ändå inte. Liten och behändig vilket gör det lätt och smidig att ha med.

 

 

 

Så nej jag kunde inte ha varit nöjdare än så här.

För övrigt hade vi en mysig fonduekväll med massa mat och annat gott gott.

Så åter, tack igen alla underbara  
Aj löv jo gajs...

Idag blir en vilodag...bara sitta på arslet och inte göra ett skit. Det är som sagt Äckelmåndag imorgon.

Och nästa helg ska vi göra Blekinge osäkert   
Ska bli skönt med lite omväxling faktiskt.

Sen blir det full fart framåt...med träning osv.
Ska träna 1-2 månader med Erica på träningsakademin utöver min vanliga träning.
Ses på beachen va 2013? haha


Ovido - Quiz & Flashcards