Direktlänk till inlägg 23 december 2013

Tiden som gått som aldrig kommer tillbaka....

Av Catarina Hemlig - 23 december 2013 22:19

Satt och bläddrade igen gamla bilder på åren som gått och hittade lite fina minnen   

Först ut blev nyårs 2009
Gud vad jag saknar mitt löshår...
 

Ja vad minns man från den kvällen eller ska jag säga kvällarna..hmmm?
Snarkande, fullast vann, Eartan, smuggla saker i stövlarna och gå från den ena sjuka festen till den andra för att sen hamna på en svartklubb i Malmö. Musse Piggöron till ögon och en 16 åring som försökte få till det...haha

Sightsing i Karlskrona och Sandra skulle bestämma sig om hon skulle klippa sig eller inte....tills sist gjorde hon det. Och shoppade skor som hon aldrig använde utan gav till sin mamma.  Kvinnligt beteende deluxe!
 


Helsingborgsfestivalen 2010...eeeh ja...bröst och tunga is da shiet!!!
Det är tråkigt att vänta på tåg...
 

Kompistatuering ;)
och dom följer oss än idag...
 

Das Svalöv med bror...
 
Kreta med frugan <3
jag älskar detta fotot även om hon inte gör det ;)
 
Sist ut blir när jag och frugan var ute med hopparen Dennis och hans gäng i Kristianstad när 1900 frös ihjäl
 
Nej nu ska jag inte fylla hela bloggen med nostalgibilder....fortsättning följer... moahahaha!

God jul på er

 
 
Sandra

Sandra

26 december 2013 16:24

OMG!!!
Första bilden: Inte så fet, ganska gullig!
De andra bilderna: FEEEEET!
Jag alltså, haha. xD

Tur det är glada minnen! ;) Har du bilder från Kreta? Skicka! Och jävlar vilket fluff jag hade... :O Undra hur de sett ut idag om jag inte färgat/kammat/förstört håret? *gråter!*

http://winterzmoon.blogspot.se

 
Ingen bild

klubba500

20 januari 2014 13:51

Snygging:) Lever du:)??
Mvh
Du vet vem:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards