Alla inlägg under november 2013

Av Catarina Hemlig - 15 november 2013 10:31

Vill dela med mig utav en låt som går rakt in i hjärtat och sätter sig.


Staring at the bottom of your glass
Hoping one day you'll make a dream last
But dreams come slow and they go so fast
You see her when you close your eyes
Maybe one day you'll understand why
Everything you touch surely dies

But you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go


Staring at the ceiling in the dark
Same old empty feeling in your heart
'Cause love comes slow and it goes so fast
Well you see her when you fall asleep
But never to touch and never to keep
'Cause you loved her too much and you dive too deep


 

Av Catarina Hemlig - 7 november 2013 21:33

Det är dax....jag har nått punkten där jag är redo att köra järnet fullt ut.

Misslyckande är inte ett alternativ längre....ett mål är satt....ett mål att nå.

Det kommer bli tufft inser jag nu när jag lägger upp schemat, men skam den som ger sig och det kommer vara värt det.
Tidiga morgnar på gymmet och tidigt i säng....det blir att man får leva på helgerna ett par månader..
Men jag kommer inte klaga.
Jag vet vad jag vill och jag vet hur jag ska nå det....det är bara att köra hårt som fan.
Inga ursäkter! Bara motivation.

 

People change if they want to change....excuses are for those who is not ready to make the cahnge



Av Catarina Hemlig - 1 november 2013 11:14

Jag kom igenom den dysterhet som drog över mig.
Så jag lever   

Och jag är tillbaka på rätt spår igen med matvanor och träning.
Gymmet har jag ännu inte besökt men ska på måndag. men mina promenader har blivit av och det börjar bli rutin på det hela och jag börjar smalna av igen.
I'm on fire baby!   

Har även tagit upp lite plugg igen och det känns väldigt bra att vara tillbaka på rätt spår.
Mycket har fallit på plats och det känns väldigt skönt.
Fick ge upp en del men har fått igen så mycket mera.   

Så för att fira mina framsteg så har jag faktiskt beställt nya joggingskor.
Sliter upp mina på löpande band. Jag går så mycket att de faller sönder inom 6-12 månader.
Fodret innanför slits upp och ger skoskav.
Jag har dessutom lyckats gå ner en storlek till...   Det känns fan helt underbart!!!!
Mina adiddas träningsbyxor som jag har använt innan är för stora....som tur hade jag förberett mig och köpt in en storlek mindre i ett par andra. Haha det kallar jag planering.

Att tuttarn försvinner är ett STORT minus. Men jag överlever med push-up haha skämt och sido....än så länge är det inte så illa.
Jag avundas Alexandras nya boobs. Hon drog på sig en supersnygg klänning och herregud....den kvinnan, alltså vilket bombnedslag!!!
Avundsjuk deluxe   
Men min tur kommer med så småning om...men inte nu.
Jag har annat planerat   

Och idag drar jag iväg till Emmaljunga för att umgås med de mindre normala människorna haha   
Så till er som ska stanna kvar hemma...trevlig helg på er och på återseende!


 

Ovido - Quiz & Flashcards