Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Catarina Hemlig - 21 mars 2013 10:40

....var hårdare än vad jag trodde.
Ångest hade man redan och inte blev den bättre av att 2:an byttes ut mot 3:a

Well som en räddande ängel kom Erica hit i tisdags och vi tryckte tårta i huvudet, för att sen dra vidare till espresso house och drog en Chailatte   och vidare in på gina för byxprovning.
Avslutade dagen på Harrys med ûbergo mat och skvaller.
Yes hon sprängde hela mitt kostschema deluxe haha men vilket var TOTALT värt det.

Fick denna underbara parfymn...helt underbar!
 

 
Ja och jag var bara tvungen att lägga upp min tårta oxå ju   

Anywho...ja nu är man kärring i alla fall...och jag som tidigare inlägg har skrivit att jag ska vara mer spontan.
Vilket jag numera kommer försöka vara.

Det får läggas in en högre växel på familjen och jobb och utbildning.

Nää om man skulle ut i snöyran med hundskrället och försöka på sig den där gulliga milen jag velat prova på ett bra tag medans min man bara nääää fann vad jobbigt!

Och jag visst ja...måndag ska jag gå och pierca mig   

Ovido - Quiz & Flashcards