Direktlänk till inlägg 15 november 2014

och vad hände se?

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57

Jodå jag mår bra.
Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!
Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.
Skaffa lite happyhormoner genom inre balans.
Och när jag ser mig i spegeln inser jag hur långt jag har låtit saker gå utan att jag har tagit tag i det förens nu.
Det irriterar mig något enormt.
2013 gjorde jag samma sak som nu för att sen gå och förfalla igen.
Denna gången ska det förbli permanent.
Well jag kan säga att detoxen funkar. Mådde superduper dåligt i 3 dagar för att sen må hur bra som helst. Kroppen rensar ut allt skit och när processen påbörjas klart man mår som en bög i en liten låda.
Nackdelen med detoxen är att det smakar som en apas röv!! Det är skitäckligt, och jag klöks varje gång jag ska ta det, 2 gånger om dagen!   
Tycker att en detox borde i alla fall smaka rätt ok om man ska lyckas få i sig skiten.
Jag kör Holistic ultradetox och ultrabalans!
 
Magen är i balans sen jag började kan jag säga. Huden har fått lite spel men det kan jag leva med då jag vet att det bara är tillfälligt. Tråkiga är att man kissar mycket. Springer konstant på toa.
Har ökat upp dosen idag på detoxen. Kört en inkörningsvecka som är att rekommendera. Halva dosen och sen öka på. Från och med idag är jag på fulldos!

Träningen går bra, mina höfter har krympt och jag känner att kroppen har börjat tajta till sig.
kommer köra fram till sommaren nu, ta ledigt under sommaren för att njuta och sen komma tillbaka i september   
Jag har aldrig förstått de som tränar som svin under sommaren eller under semestern.

Vidare till något helt annat men ej okänt ämne....mitt hår!!   
Jag har efter mycket m och men insett att jag saknar mitt röda hår alldeles för mycket.
Så i början på året tänker jag gå tillbaka som rödhårig.
Det passade mig sjukt bra tycker jag och jag längtar tills jag får sätta klorna i mitt röda mysiga hår igen.
Särlek i massor till mitt hår.

Nu ska jag gå och äta lite...vart tredje timme är det som gäller!

 
 
Sandra

Sandra

16 november 2014 12:48

Usch, det låter ju smarrigt! ;) All skit kommer ju inte ut genom toabesök, utan även ur huden, så jag kan tro att man kan få riktigt dålig hud ett tag.

Ja, även om det var riktigt jävla jobbigt att hålla det röda håret snyggt, så är det väl något att stå ut med om du saknar det så mycket! ;D

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

16 november 2014 13:19

Ja huden är inte den bästa men jag försöker hålla den så ren som möjligt med peeling mm.
Går på toa 5-7 gånger om dagen och gör nr 2.
Nr ett orkar jag inte ens räkna. :P
Damn ja, sjukt jobbigt men helt klart värt det i alls aspekter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Av Catarina Hemlig - 17 augusti 2014 22:34

Old habits die hard they say... Det ligger mycket i det...   Det där med vanor är svårt att ändra på... Man försöker en tid och det går bra för att sen finna sig själv med att ha fingrarna i godisburken igen. Jag är tillbaka på ruta ett i...

Skapa flashcards