Alla inlägg under juli 2012

Av Catarina Hemlig - 6 juli 2012 02:52

Gick och la mig ganska tidigt...trött som fan var jag.
2 timmar senare vaknar jag....varmt som fan och jag har en katt som spinner.
Okey tänker jag jag vänder mig om och försöker somna om...men icke.
Matti börjar snarka som fan och jag hade lätt kunnat mörda honom med kudden i natt   
No one will know mohahaha!!!!

I alla fall jag tar fram mobilen och surfar lite...hamnar på en klädsida.
Hittar en massa snyggt och vips har jag beställt hem en klänning och 2 bh:ar.
Dock till mitt försvar så behöver jag ordentliga bhar som är sexiga. Caprice kan jag varmt rekommendera.
Letat som en idiot över nätet efter dom och nu fanns de mitt framför näsan på mig.
Är det så att de bästa köpen görs på nätterna?
Ja kanske det...jag är nöjd i alla fall.

Men tillbaka till dilemmat....vad fan ska jag göra nu när jag är uppe och lär inte somna förens Matti vaknar vid 6 tiden. Och jag som ska till förvaringen. Det kan ju glömmas om jag inte får sova.
Då lär jag ligga och dregla över en data medans jag sover och lär inte uppfatta att världen går vidare utan mig i min lilla sovbubbla med nakna grabbar med fina magrutor och tatueringar.

Any who...känns som man glider ifrån ämnet här hela tiden....inte för att jag kommer ihåg vad det hela skulle handla om.

Jag kanske ska ta ut hunden på en promenad...blir min ziperall och en kniv i fickan i så fall.
Får fundera på det lite....

God natt alla ni som är där ute och kan sova.


 

Av Catarina Hemlig - 5 juli 2012 15:19

 

I wish I had someone to guide me and pull me up
Cause the light's can't find me
Stranger please take me home
Home were I belong


I've wasted my time

My mind have grown black
I want to find the light again
So stranger please take me home.


Tro nu inte att jag mår dåligt för det gör jag inte.
Jag har gått tillbaka till en hobby...jag skriver lite låttexter.

Paaaooow!!! Där var en sak många inte visste va   

Har uppdaterat dåligt här i alla fall. Fy mig....
Well jag stack till frugan helgen som var....förutom att myggen anföll och flugorna försökta döda oss så var det en mycket trevlig helg.
Många planer gjordes upp och det blir Norge för frugan och mig i slutet av Augusti.
Sen händer det lite shhhh shhh saker, första mötet idag...sen får vi se vad som händer.
För hoppningsvis får vi som vi vill och att det blir en lycklig avslutning för oss alla.

Bantningen...ja...vad ska jag säga där...jag försöker halvhjärtat.
Okey fy mig *slår mig själv på fingrarna*  Men jag har den där HEMSKA veckan och typ vill HA allt!!
Dricker dock inte läsk...fast jag syndade igår hos mina föräldrar. Och så har vi dom där supergoda Nypotatisen jag inte kan låta bli *snyft snyft*
När denna karusellen är över med PMS och den DÄR veckan så ska jag försöka igen.
men fy fan..jag kan inte äta de där Super-grova mackorna. De är gjorde för att det ska vara SKITjobbigt att tugga och man hellre svälter sig själv.
Jag finner något annat sätt istället att äta en bra frukost.
och den där motionscykeln måste inhandlas. Men jag vill ju ha en crosstrainer oxå...och hantlar och vart fan ska jag ställa allt????
*drar mig själv i håret och skriker lite* jag behöver ett HUS!!!

Och sist men inte minst då vädret är SÅÅÅ fint eller inte så ska jag försöka boka in en sista minuten resa i augusti. Blir helt deppig av detta. Jag vill ha SOL, VÄRME och BAD.

Nu ska jag göra mig klar för malmö och mitt möte!

Ciao!!





 

 




Ovido - Quiz & Flashcards