Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Tjejgymmet

Av Catarina Hemlig - 1 maj 2013 09:24

Vaknade i morse och kände fan jag vill iväg och träna.
Så det blev på med träningskläderna och skorna och stack till gymmet.

3 pers var där innan varav en gick därifrån efter en stund.
2 st stannar kvar och jag kör igång på cykeln då crosstrainern var upptagen.
Efter ett tag märker jag att dessaa kvinnor glor jäkligt skumt på mig där jag nu ligger på min matta och kör fitnessfightens övningar.


Först ignorerar jag det sen blir det klart tydligare att de uppenbarligen har stora problem med att jag kör mitt race där på mattan.

Så till sist tröttnar jag av att gloende och reser mig upp och frågar vad deras feta problem är?

De bara tittar på varandra precis som att nää jag gjorde inget.
Sen brast det för mig...och där föll en och  annan svordom mellan raderna om hur man uppför sig i ett gym.

Hur jäkla svårt är det att sköta sig själv på gymmet och göra det man ska och ha respekt för andra som faktiskt vill ha saker och ting gjorde istället för massa tisseltassel och gloende?

Skärpning för fan!!

Vi är alla där för samma sak...att träna!

 

Inte ser man det beteendet på "killsidan" egentligen är det allmäna sidan men ni fattar.
Killar beter sig inte på det viset.
Jag blir mer och mer klarare på varför jag tränar tidigt på morgonen.
För att slippa glofittor!!!!
Ursäkta ordet...men det irriterar skiten ur mig.

 

Skärpning tjejer!
Usch detta inlägg fick mig att känna mig som en dreglandes pitbull...

var tyvärr tvungen att skriva av mig...


 
 
Sandra

Sandra

4 maj 2013 00:12

OMG! THEY ARE EVERYWHERE! (Fittorna)
Det är nu man vill använda ordet "moget". Men det känns inte så moget att säga så. Fast det stämmer in rätt bra. xD
Och, varför går man till gymmet för att glo på andra? Ja, vissa har väl inget bättre för sig kanske...
En käftsmäll nästa gång kanske? ;)

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

4 maj 2013 09:58

Ja jag kände precis samma sak!
2 utländska kvinnor...polska troligtvis, den ena runt 30 den andra 40 kanske.
Vad fan är det liksom?
Håll käften och träna istället pip pip censur pip pip stor censur!
Nästa gång blir det en 5 kilos hantel i huvudet som kastas...

Bitches!!
Haha hemsk jag är :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards