Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Catarina Hemlig - 14 maj 2013 18:27

Spenderade helgen i Emmaljunga.
Tyvärr råkade jag glömma kamerna hemma så jag får lägga upp en gammal bild.
   
hade i alla fall en sjukt trevlig helg med mycket skratt och mys.
Grillade och drack lite Baccardi gran melon med sockerdricka som smakade viol     I know...skumt!
Men jag gillade det! Tummen upp för det.


Blir absolut att man åker tillbaka i Juni...när vet jag dock inte.


Nu ska jag bara bestämma mig om jag ska ta och färga håret rött eller om jag ska vara feg och bara ta hälften eller bara lägga slingor.
Helsjukt att man är så velig.


Ska i alla fall in och byta piercing senast fredag då jag har börjat suga på min läppiercing och jag fördärvar mina tänder.
Kanske smyger in en ny när jag ändå är i gång haha..lär göra grymt ont.
Får se hur feg jag är.





Ovido - Quiz & Flashcards