Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Catarina Hemlig - 21 maj 2013 14:35

Man börjar bli så där härligt chokladbrun nu när solen tittar fram   

Jag har alltid tyckt att jag blir riktigt snygg som solkysst och har därför bestämt mig för att lägga allt smink på hyllan ett tag.
I'm going no make up.
Nja, kanske lite mascara då och då men inte mer än så.

 

Så numera gott folk lär ni se mig osminkad tills solen väljer att försvinna med värmen.


Och nej jag kan fortfarande inte bestämma mig om hårfärgen.
Jag vill men velar som fan fram och tillbaka.

Så här ligger det till...
Mitt stackars hår har fått utstå mycket de senaste 3-4 åren och är inte av den bästa kvaliten.
Vågar jag bleka den 2 gånger bara för att få rött? Det är där skon klämmer.
Well vi får se...först byta piercing i läppen för mina stackars tänder skull.




Ovido - Quiz & Flashcards