Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Catarina Hemlig - 23 maj 2013 21:28

Jag tillhör de som blir äcklad av behåring på vissa ställen.

Både hos män och kvinnor anser jag det är vidervärdigt att ha hår mellan benen eller under armarna.
Anledning: Ohygieniskt på alla sätt och vis. (min mening)

Jag personligen har aldrig fixat att en buske där nere...det klias, är vidrigt och blir instängt. No thanx!
På män anser jag att det är lika otäckt att se en buske där nere som på en kvinna.

Jaja jag vet att det är naturligt men det skiter jag blanka fan i.
Det ska inte finnas hår i maten och därför ska det inte finnas på sådana där ställen i heller som man regelbundet får besök på.
Jag menar vem vill krypa på någon med en jätte buske där nere oavsett man eller kvinna och man måste ta fram häckasaxen innan?
det kan skötas snygg....trimning tillexempel. I'm just saying!

Vidare till armhålor...ett ord SVETT!
Man får säga vad man vill men ju hårigare man är där under ju mer svett luktar man.
Ärligt, man gör det! kanske inte alla men många.
Hygienfråga rakt av!
Och nej det är inte manligt på något vis att lukta svett.
En man som luktar gott är mer upphetsande än en som luktar "man" som det så snällt kallas.

Så behöver man vara renrakad i min närhet? Nej men luktar du svett går jag...
Vill man inte raka sig så trimma det.

Jag menar helt ärligt, tandtråd i all ära men inte när det kommer till den sexuella biten.
Eller hosta hårbollar som en katt i en månad.
No thanx!

Punkt slut!

Så har du inte rakat dig, gå och gör det....nää skojade bara.
Var och en avgör själv vad man vill...men åte rigen...hygienfråga!

Här följer några goa bilder...enjoy!

   

Ovido - Quiz & Flashcards