Alla inlägg under december 2013

Av Catarina Hemlig - 23 december 2013 22:19

Satt och bläddrade igen gamla bilder på åren som gått och hittade lite fina minnen   

Först ut blev nyårs 2009
Gud vad jag saknar mitt löshår...
 

Ja vad minns man från den kvällen eller ska jag säga kvällarna..hmmm?
Snarkande, fullast vann, Eartan, smuggla saker i stövlarna och gå från den ena sjuka festen till den andra för att sen hamna på en svartklubb i Malmö. Musse Piggöron till ögon och en 16 åring som försökte få till det...haha

Sightsing i Karlskrona och Sandra skulle bestämma sig om hon skulle klippa sig eller inte....tills sist gjorde hon det. Och shoppade skor som hon aldrig använde utan gav till sin mamma.  Kvinnligt beteende deluxe!
 


Helsingborgsfestivalen 2010...eeeh ja...bröst och tunga is da shiet!!!
Det är tråkigt att vänta på tåg...
 

Kompistatuering ;)
och dom följer oss än idag...
 

Das Svalöv med bror...
 
Kreta med frugan <3
jag älskar detta fotot även om hon inte gör det ;)
 
Sist ut blir när jag och frugan var ute med hopparen Dennis och hans gäng i Kristianstad när 1900 frös ihjäl
 
Nej nu ska jag inte fylla hela bloggen med nostalgibilder....fortsättning följer... moahahaha!

God jul på er

Av Catarina Hemlig - 18 december 2013 13:46

Det var ett tag sedan jag uppdaterade hrä.

Well skolan går bra och jag får bra betyg.
Så jag kan verkligen inte klaga på den biten.

Men jag känner tat jag behöver förändring här hemma..
Jag vill så mycket och just nu är budgeten väldigt slimmad.

Well jag har bestämt mig för att göra en sidecut och ta den där jävla nosringen (aj) frugan du får hålla mig i handen.
   
Jag vill inte ha en fet ring i näsa...bara en liten dikret men ändå synlig.
Om jag säger ordet sexig...förstår ni då vad jag menar?
den ska inte flyta ut över hela näsan och ta upp hela facet.
En liten mysig hen helt enkelt.
Sidecuten ska inte vara helrakad utan jag tänkte ha kortare hår på sidan.
helrakad vill jag inte ha. Det är liksom inte jag.

Beställde en liten julklapp till mig själv :)

   
Kunde inte låta bli   
Jag föll som en fnurra för dessa läckra leggings och tröjan skriker bara mig rätt av *särlek*
Efter mitt A i betyg i psykiatrin så förtjänar jag detta tycker jag.

well nu sk ajag ta ut hunden för en liten runda och krypa ur pyjamasbyxorna....

Ovido - Quiz & Flashcards