Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Catarina Hemlig - 20 maj 2013 11:20

Tillbaks på ruta ett...kanske inte riktigt men just nu känns det så.


Jag får ingen ro i kroppen alls. Jag kan vara jätte trött och går jag och lägger mig kan jag inte sova.
När jag väl sommnar sover jag ca 1-2 timmar för att sen vakna upp igen.

Drömmarna är något av de sjukaste jag drömt tidigare.
Kan vakna upp arg som fan, irriterad för att sen gå tillbaka till sömnlöshet i ytterligare 1 timme.

 

Once I get away form here
I know it's gonna be my time
I've seen to much to keep me here
I don't want yours...I want mine
I know my place is miles from here

Jag fattar inte hur jag har kunnat gå och bli så satans rastlös...
Fruktansvärt irriternade när man vet med sig atgt man är trött.

Får gå tillbaka till konceptet på FF och försöka hitta lite struktur i vardagen.
Både matmässigt och träningsmässigt.

Haha på tal om mat....I helgen fick vi ett ryck och bestämde oss för att köpa lite godis.
Mitt blev en lionbar och ett kitkat.
Kitkatet åt jag men lionet fick vara.
Hela helgen gick..och idag hittade jag det igen haha
Blev sjukt glad och tryckte det i huvudet med ett stort leende.

Haha när jag tänker på det så fan vad sjukt att en bit godis kan skapa en sådan glädje.
Får påpeka att det var en bortglömd godisbit.
Hade jag haft en hel skål med det hade jag nog kräkts över det och känt mig som ett svullo   

Så jag har insett att den bästa godisbiten är den bortglömda som blir återfunnen!

6 veckor kvar till Island....vad hände med tiden?



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards