Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

How it feels...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....
Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.
Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller
inte.

Jag har kommit till det stadie att jag känner att jag inte längre duger...varken i mina egan ögon eller andras.
Det är en helt ny känsla för mig och jag vet inte ens hur jag ska börja för att ta mig ur det.
Jag går runt och känner mig som det sämsta utav det sämsta, och jag känner att jag är så jäkla ensam, trots att jag har underbara människor runt mig.

 
Jag har kämpat hårt för att få toppenbetyg i skolan och gick ut som undersköterska, jag slet röven av mig i SOL-teamet under sommaren...ekonomiskt började vi komma i balans....
Sen börjar saker och ting skita sig till höger och vänster....det är inte en gång, inte två gånger, utan 3-4 gånger...
Det kan låta hemskt men jag tror fan att jag behöver prata med någon om mina känslor...
Eller ännu bättre...jag behöver komma ifrån allt och alla ett tag...bara få finnas och andas...
Men vart tar man vägen när man inte vill vara runt någon eller har pengar för att dra?
Idag önskar jag mig ett annat liv med andra förutsättningar...

    

 

 

 

 
 
Helsingborg

Helsingborg

13 oktober 2014 19:09

Jag vet hur det känns

http://Shikidoll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Av Catarina Hemlig - 17 augusti 2014 22:34

Old habits die hard they say... Det ligger mycket i det...   Det där med vanor är svårt att ändra på... Man försöker en tid och det går bra för att sen finna sig själv med att ha fingrarna i godisburken igen. Jag är tillbaka på ruta ett i...

Skapa flashcards