Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Catarina Hemlig - 27 mars 2013 09:04

Fick ett helt underbart sms igår från bästaste Erica.
Vi ska börja Fitnessfighten igen den 1 april.
Båda behöver en spark i röva för att komma tillbaka på rätt spår.

Det hade varit skönt att få komma i de där jeansen jag så gärna längtar efter.
Men jag kom i min "skinn" jacka igår *lycka*
För några månader sedan kunde jag inte ens knäppa den    

Nu har jag bara en önskan kvar...det är att få gå ner till mina 55-60kg.
men till dess tänker jag kämpa på.

Ja visst ja....jag kommer nu fortsätta på min sleeve.
Känns skönt att få fortsätta och avsluta den tills nästa arm ska göras   

Imorgon smyger jag ner till Malmö en runda och ska mysa med mina föräldrar.

Well eftersom Matti stal bilen i morse så får jag sitta här och uggla fram tills kl 12 då den återlämmnas mohahaha   

Ovido - Quiz & Flashcards