Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Catarina Hemlig - 23 mars 2013 12:37

 

Kom på mig sjäv idag att vara en äkta super bitch.
Måste har ärvts av mamma helt klart   

Fick en fråga - är du sugen?

Tänkte vad fan pratar han om...så jag svarade - på vaddå?
han- på sex...jag blir så sugen...
Och utan att tänka mig för kommer- nää men möjligtvis på en ostmacka!
Fick inget svar tillbaka...

efter en stund börjar jag skratta som fan och tänkte...fan Catta du framstår som en tvättäkta super bitch!
Jaja nu är det som det är...kan dock känna lite stolthet bakom det hela.

Eller som kära Micke sa till mig..du är som ett kinderägg, hård på ytan...mjuk inuti och full med överraskningar haha, kunde inte ha beskrivit mig själv bättre  

I kväll blir det att åka ner till mamma och pappa och mysa lite. Småfira att man blivit gammal.
Inget speciellt i allmänhet....

Well det var allt för idag gott folk!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards