Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

den nakna sanningen

Av Catarina Hemlig - 15 maj 2013 22:33

Bakom Catta!

 

Så här är det...det var en gång...eller inte!

 

Nej faktiskt så tänkte jag ta och visa en hrmm...morgonbild på mig...
man kan inte alltid vara vacker så att säga.

 
Men på något vänster tyckte jag ändå denna bilden är bra mysig.

Jag är nöjd...16 kg lättare....kan det bli bättre?
Inga fler L utan nu är det M som gäller.
Då tar vi S som nästa mål.

Frugan har lurat i mig att jag kommer se bra ut i en septum...så nu går tankarna ditåt.
Jag vill verkligen göra en...det liksom suger i kroppen som säger do it do it...men en i näsvingen igen hade varit trevligt med. Men gör sjukt ont det med...kan endast välja en utav dom...
Nackdelen med endast ha en näsa haha

Insåg att Island börjar komma närmare....resan är det jag menar och inte själva Island.
Om ca 1 ½ månad far vi dit.
Spännande ska det bli.

Fortfarande velig om rött, svart eller blond...god damn it!!

Är det bara jag som är grymt festsugen?
jag vill dricka snuskigt söta drinkar, lyssna på musik och bara vara allmänt mellow...

usch jag borde lägga mig...ska upp klockan fyra för träning.

Så jag säger god natt där ute!




 
 
Ingen bild

Kärringen

15 maj 2013 22:57

Jag tycker rött rakt av!!!!! Hehe
Sen spetum kan bara Du bestämma ;p

Och bilden är as mysig :)

Catarina Hemlig

16 maj 2013 10:05

Ååååh kärringen du är för go!
Eller hur är den mysig ;)
Man blir lite glad av den haha

I know...men jag är sjukt sugen...men som fick jag reda på igår att jag kanske har ett jobb på gång och vill inte se ut som skrotNiklas om jag ska gå på intervju.
Får nog avvakta med det tills jag vet.

 
Sandra

Sandra

16 maj 2013 08:39

Pfft, du är ju snygg utan smink också, bara du själv osm är van att se dig i smink hela tiden :P
Jag tycker det är snyggare utan smink, man ser verkligen ögonfärgen då! Eller lite smink är också fint. :) Såg en tjej på ett forum en gång, illrött hår, ljusblå ögon och allmänt cp-snygg. Hon hade en del bilder utan smink, skitsnygg *drools* Och sen dök det upp bilder lite längre ner när jag bläddrade, krigsmålning deluxe! En snygg sminkning! Men hon var inte längre snygg och hon såg ut att förvandlats till 15 år MED smink. Nä fyfan. Haha :D
Jag är festsugen jag med, vill supa som ett svin med t ex "stug"-folket, haha, det hade varit najs bajs... men jag känner mig bara llmänt super-fet, så efter lite bantning är jag med! lol

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

16 maj 2013 10:02

Danke ;)
Ja jag är för van att se mig själv med smink.
Ett tag gick jag helt utan och trivdes i det.
så gjorde även min hy.

Aaaah men nu har jag ju inte ljusblåa ögon.
Guldbruna med stänk av grönt har jag.
Störda gener som inte gav mig gröna ögon *surar*

Haha vad är "stug-folket"?
Typ vi och älgarna som sitter och dricker i kapp? asgarv

Börja banta nuuuuu kvinna!
Så jag kan smiska runt dig och festa som vi är födda till!

 
Ingen bild

Jonny:)

16 maj 2013 15:03

Håller med föregående talare. Rött rakt av! Fast du är snygg i svart oxå. Och blond är du ju vrålhet i. Fan oxå.. nu kan jag inte bestämma mig:)
Fast du är jävligt snygg på morgon. Helt klart:)

Mvh
Du vet vem:)

Catarina Hemlig

20 maj 2013 11:15

haha tack du ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards