Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Catarina Hemlig - 24 januari 2013 12:55

Jag har tänkt på detta länge...jag avskyr frysta grönsaker. Jag tycker de smakar ve och fasa. Riktigt vidrigt. Smaken kan jämföras med att äta ett kylskåp eller frys.
inte för att jag någonsin försökt tugga på mina vitvaror här hemma, men det smakar säkert fan.
   

sen tycker jag oxå att med färska grönsaker att hela maträtten smakar bättre. Lämnar en fräcshhet och ja jag vet inte hur jag ska förklarar det bättre.

Jag kommer ALDRIG köpa frysta grönsaker eller bär. Bläää säger jag som en liten barnugne haha.

Idag är det bara en vecka kvar till fitnessfighten woohooo!!!!!
Go go go go!
Antar att jag är en störd jävel som hejar på mig själv haha...men jag tycker faktiskt att jag är skitduktig.
Har en liten morot att gå efter...fixar jag detta så blir det en skinnjacka till mig wiiiii!

Ovido - Quiz & Flashcards