Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Catarina Hemlig - 12 januari 2013 18:24

.....on True Blood!

 

Fuck, that shit is awesome!

 

Jaja jag vet frugan...jag tar tillbaka det jag sa...den är tuffm rå.sexig och mörk!
Sex, nakenhet, vampyrer osv...kan inte bli bättre.
är på säsong 3 nu...  
 

Vilka serier följer ni?

 

Själv har jag blivit en serienörd.

Avslutat Lost alla säsonger. Bra men inget jag lär titta på igen.
Sons of anrachy- holu shit...bästa serien evor!

Falling skies- helt ok..
Once upon a time- tidsfördriv

Supernatural- grym serie men sista serien börjar man tröttna
Arrow- tidsfördriv

Revolution- Good shit

Dexter- Bra i början, börjar tröttna på den.
Last resort-Helt ok, tidsfördriv
American horror story- Good shit, första säsngen wow, andra lite mer invecklad.

Grimm- Bra serie


Well jag har ätit en god middag och ska fortsätta se på min true blood.

Ha en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards