Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Catarina Hemlig - 22 januari 2013 13:50

Jag funderar starkt på att ta ut min medusa.
Har bara haft problem med den sedan jag gjorde den maj 2012.

Jag får liksom ont runt piercingen där plattan sitter. Sen bildas det en bula sidan om plattan som växer och blir större.
Senast jag hade det så använde jag munskölj och gick utan smink så gick det tillbaka. Nu har det kommit igen och jag orkar inte hålla på med det.

Jag funderar som sagt på att ta hål i underläppen igen...hade aldrig problem med den och göra en septum senare.

Konstigt att vissa piercingar klyddar och andra inte.
Well det är inget jag orkar tänka på.

Ojoj det börjar synas nu att man börjar tappa omfång.
Ska lägga upp bilder sedan..men det blir nog i nästa vecka då januari är slut. :)
Och då ska fitnessfighten börja. Är så satans taggad så att det skriker.

och gud vad jag mår bra, både utanpå och inombords.

Nej nu ska jag ta och krypa ur handduken och fixa till mig...ska hämta mannen min kl 4 och sen blir det över till Helsingör en snabbvisit.

Ovido - Quiz & Flashcards