Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

I just have to say...

Av Catarina Hemlig - 23 januari 2012 22:02

 

Det blir ett litet "fjortis" inlägg idag.
Jag kan bara inte låta detta passera...jag skrattade så jag höll på att dö och det var inte det där roliga skrattet utan oj-vad-du-kan-göra-bort-dig-helt-skrattet.

Det är lite töntvarning över det hela.

Loggade in på min fb tidigt i morse och vad ser jag?

Tinkerbell som vi kallar personen som sjunger som en gnisslande geting i rullstol hade skickat en länk till Kat von D på fb och frågade om det kanske var något hon gillade.

Visst man ska drömma och man ska sikta högt...men man måste sikta på verkligheten.
Drömmen om att bli en rockstjärna är mångas dröm, få når dit...andra trillar dit.

Jag vet inte om det är inne att sjunga som en get som precis blivit kastrerad eller är det jag som har missat något?
Bara tanken av att få höra en ton av det dära får mig att vilja kapa av öronen och spola ner dom.
Usch säger jag bara.

Att vi har olika musiksmaker fine det är något helt annat men detta är något så hemskt att jag tro tondövhet är ordet jag söker.

Snälla finns där någon vänlig själ där ute som kan introducera verkligheten för Tinkerbell och eventuellt skona våra stackars öron?










 
 
Ingen bild

Kärringen!

24 januari 2012 10:04

Men va?? Varför skickade Tinkerbell det till Kat? Va det åsså ett miss i protokollet eller har hon börjat med musik?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards