Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Catarina Hemlig - 20 januari 2012 13:52

 

Wow, känner ni det?

VÅR!!
Fåglarna kvittra, solen skiner och det är inte svinkallt.
Jag bara älskar det. Såg att det börjat knoppa på träden.

Vad är nytt?
Mattis föräldrar ska flytta tillbaka till Island i Mars och Mikke och Alex flyttar till Landskrona vilket gör att vi har inte så mycket som håller oss kvar här. Därför har vi börjat leta på allvar efter ett nytt boende längre neråt i landet.  Lättare att få jobb i storstäder med.

Har även gjort en paus i pluggandet. Skrivit in mig på AF och förhoppningsvis ska jag kunna återgå till pluggandet igen om någon månad. Måste samla ihopa mig för att saker och ting ska hamna på rätt plats i livet.
Nöjd med beslutet.

Så tiden jag har nu läggs på välmående och min alldeles egen lilla familj och min familj. Och givetvis familj nr 2.   

Sen måste jag bara lyfta fram Kärringen i ljuset.
Tack snälla rara du för att du knuffade upp mig från avgrunden upp till kanten.
Ibland behövs det trots man inte tror att man behöver det.
Och ibland behöver man höra saker som man egentligen inte vill.
So thank you, för att du hjälpte mig att gå ut i ljuset igen.  

Får ta tag i lite städning här hemma idag...blir lätt skitigt med en man, 3 katter och en vovve i lägenheten.
Kanske sätta upp nya gardiner?









Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards