Alla inlägg den 4 april 2013

Av Catarina Hemlig - 4 april 2013 11:57

Welcome back spring!  

 

Våren är här och det känns så jäkla skönt...

Fitnessfighten är igång igen för min del...så jag tänkte lägga upp lite mått...dock inte min vikt...

 

Midja: 100 (mätt ovanför naveln)
Lår: 62
Armar: 33
Bröst:97
Rumpa: 105

Och jag ska lägga ut mina tidigare mått med så här kommer dom

Midja: 111
Lår:67
Armar:35
Bröst:103
Rumpa: 110

Skaffat mig en pulsklocka som mäter det mesta. Ska premiäranvända den idag. Det är som gjort för milen idag när solen skiner ;)

Den enda nackdelen jag tycker är med FF är att jag blir så hungrig att jag mår illa i mellanåt.

Well jag ger inte upp...för framåt ska jag och jag ska fan ta mej ner till min målvikt.

Den 9e ska jag in i studion och fortsätta på min sleeve. *särlek*

För övrigt så är det snart även premiär för att ta ut min kamera nu när allt börjar blomma   

Ovido - Quiz & Flashcards