Alla inlägg den 28 april 2013

Av Catarina Hemlig - 28 april 2013 13:24

Haha jag misstänker att rubriker kommer leda till många läser bloggen mer än vanligt då alltså.   


Men det är som rubriken säger.
Jag är inne på att fixa mina bröst.


Har insett att för mycket påfrestan av kroppen har lett mig hit.
Viktuppgång på grund av olika skäl...inget jag tänker lägga ut här...men ändå.
2 storlekar neråt har  tyvärr påverkat mina bröst.
En gång vackra och snygga bröst i storlek D är numera en sketen liten C. Och där är inte mycket att hurra för tråkigt nog.
Nu menar jag inte att C-kupa är litet utan jag menar formen och fyllighten är rent käpp åt helvete.
Släpper man dom fria är det golvvarning...lite dramatiserat men ändå. 


 
Jag saknar mina fylliga bröst


Så jag har bestämt mig för att göra en konsultation och se vad kalaset hamnar på.
Och kommer börja spara till det från och med nu och ska göra det när jag gått ner resterande av kilona jag har kvar.


En bit kvar med ett jäkla anama och grym motivation fixar jag det.


Jag mår sjukt bra som det är men visst man kan alltid må bättre!
För mig betyder bröst kvinnlighet.
Så det blir en bodyupgrade utav dess like senare i höst eventuellt om allt går som det ska.


Och för att förtydliga saker och ting så gör jag detta för MIN skull och ingen annans.





Ovido - Quiz & Flashcards