Direktlänk till inlägg 26 september 2013

when you think you've reached the bottom of my craziness, there's a crazy underground garage

Av Catarina Hemlig - 26 september 2013 15:05

Craziness taks over and win   


Ibland kan även jag förvåna mig själv...vilket borde egentligen vara helt omöjligt då jag känner mig själv jäkligt bra.
Men så är det....jag har tagit Calles råd att istället att se allt som händer en som negativt så ryck på axlarna och le stort och tänka fan det kunde ha varit värre.
Fy fan vilken skillnad det gör på en.
Jag ska börja ha den inställningen framöver och le även inombords.
Se, gör ett tappert försöka att le haha. Skrämselfaktor på den...ser ut att göra ont   
 
Efter det passade jag på att bli ett ljushuvud....
 
Eftersom inte det funkade så blev jag egotrippad och la upp en egobild   
 
Insåg att jag inte kunde få nog utav mig själv och la upp en till
 
Spegeln blev avundsjuk så jag fick bjuda på ett smjörk  
Det var då jag insåg att jag var awesome och satte mig och shoppade lite hårspray för det går inte att leva utan hårspray för fan som rocktjej.
Vet inte hur många gånger jag har dödat ozonlagret med min överkonsumtion av hårspray.
But i like it moahaha!

Fått galenskap på mössor....why I don't know...så nu är frågan här....jag har hittat en men är det jag tro?
 
Tror att jag hade sett bitchin ut i den men vill har lite respons från omvärlden.
Frugan, vad tror du? Ni andra?

God damn it...jag vill göra en septum typ nu....gif gif!!!
Men ont ont...damn...kan inte någon annan gör den så kan jag sno er näsa sen? Inte?
Why not?? *gråter en skvätt*
Får leta upp den där staken som jag inte har och gå och göra det och sluta vara fegis.


Du får mig att gå ensam
och jag lever hårt som jag lär
Men du kommer aldrig mer att nå mig
Jag vill inte ha en annan värld

  


 
 
Sandra

Sandra

26 september 2013 19:50

HA! Det ser faktiskt ut att göra lite ont på den där första bilden. :P
Så jag håller med, du ser bäst ut som het bitch!
Jag tror den mössan hade passat dig skitbra! ;) Men alltså, ska du då spraya håret i 3 liter hårspray och sedan ta på mössan? Eller du offrar alltså stylingen för mössan? Omg!
Löv jo! <3
PS. Sluta var en sån jävla mes och GÖR EN SEPTUM! Jag följer ju med och håller handen ffs! DS.

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

26 september 2013 20:20

Haha ze bitch has spoken!!!
Jupp gjorde nog ont att ta den bilden haha i am in pain.
I will do a septum...gör den när jag får cash nästa gång.

Goodie I will buy the hat then.

Löv jo 2

 
Ingen bild

klubba500

3 oktober 2013 07:49

Vråååålsnyyyyyg:)

Mvh
Du vet vem:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards