Alla inlägg den 16 september 2013

Av Catarina Hemlig - 16 september 2013 13:00

De senaste 5 dagarna har  inte varit speciellt trevliga.

Jag har känt mig som en sinnesjukt exposilv bomb som har varit redo att explodera när som helst.
Känns som att den jag försvann från min kropp och någon annan hateful bitch tog över.
Förvisso att jag kan vara hemsk normalt med men detta har varit helt skruvat. Har mer eller mindre gått sidan om mig själv och sett hur det har pyrt galla över allt och alla.
Bitit huvuden av folk och hade mer än väl kunnat tagit fram den där kulsprutan ur byxbenet och skjutit ner folk endast för att de tittade snett på mig.
Så jag höll mig inomhus för samhällets bästa.

    

Det lättade dock efter att ha fått ventilerat av mig hos frugan som förstår mig mer än väl med alla sinnesjuka saker man går igenom och de äckliga konversationerna i huvudet som man har vardagligen.

Tror om man hade delat med sig av det som rör sig i huvudet så hade krama-mig-själv-tröjan varit ett faktum lika så ett vadderat rum.
Så jag låter det stanna där inne och ventilerar med frugan då och då...ze only one who gets the crazyness inside of me.   

 

Well första helgen i Oktober blir det höstbak och mys där uppe i Emmaljunga där närmaste granne är träd och en och en annan älg.
Drar med kameran denna gången och hoppar rundor i skogen för att ta söta foton på mig naken i en lövhög haha eller inte men på mig och en lövhög med kläder på...right??

Nu vill jag fan ha ordentlig höst så jag kan se läcker ut i min skinnjacka och boots och halsduk.   




Ovido - Quiz & Flashcards