Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Extrem glädje

Av Catarina Hemlig - 16 april 2013 15:09

Jag kan inte sluta le.
Jag har fan gått ner 2 klädstorlekar sen Januari.

Helt jäkla sjukt...A big smile

 

Började med att jag satt och tänkte på kjolar i med att det är härligt varmt ute.
Går in i sovrummet och plockar fram min jeanskjol som jag har haft sen gymnasiet. Provar den och herregud jag
kan knäppa den. DENA PASSAR!
Jag har inte kunnat använda den sen fan jag var 24-25 år gammal.
Plockar fram en till som jag köpte förra året som inte gick att knäppa och fan den passar oxå.

Jag kan bara skrika ut min glädje...
Fy fan vad bra det känns.

Tack underbara Erica för att du introducerade mig för Fitnessfighten.
Tack underbara Matti för att du har hjälpt mig på traven
Men mest av allt en stor klapp på axeln till mig själv som faktiskt kämpar mig igenom detta.



 
 
Sandra

Sandra

22 april 2013 19:09

Iiih! :D Happi för jo!
Det syntes långa vägar att du gått ner minst 2 storlekar idag. :) Blev sugen på en piercing jag med... varför har du sådant inflytande på mig? HMM!?
När ekonomin ordnat sig lite, (Ja, det kommer den göra snart, Camilla får ju sitt första aktivitetsstöd nu i april!) så vill jag våldgästa dig! Är det ok? :)

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

22 april 2013 21:50

Haha tack frugan!
Hmm, bra fråga...kan det vara för att jag är awesome?
Oooh oooh vart ska du pierca dig?
Du är så välkommen så :)

 
Sandra

Sandra

22 april 2013 22:07

Ja, det måste fan vara för att du är awesome! xD
Jag vill göra en Tragus! En öron-piercing, supersöt :D Men fyfan vad jag tror det kommer göra ont. Var gjorde du din senaste? Provat Gecko i Helsingborg?
Thänk jo! Då kanske vi kan supa oss riktigt jävla fulla och... bara vara! :P

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

22 april 2013 22:14

Haha XD
Är det en sådan i den lilla snibben?
Nix jag gick till india på väla.
Har gott om sprit so let's do that!
Supa oss fulla och bara vara

 
Sandra

Sandra

26 april 2013 08:43

Finns de där också? Samma folk eller helt nytt?
Ja, i den där lilla snibben som bara består utav brosk! AJ! :P

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

26 april 2013 09:50

Det gör de!
Det är en kille som piercar. Sjukt duktig.
Har inte haft några problem alls med den jag tog nu sist. Gick hur snabbt som helst att göra.

Åååh fy aj aj men snyggt är det ;)
Vilken sida?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards