Alla inlägg den 29 december 2012

Av Catarina Hemlig - 29 december 2012 21:30

Då jag har suttit här och skrattat så mycket att jag mer eller mindre fått knipa igen benen för att inte kissa på mig ,måste  bara visa några exempel på vad för människor jag har runt mig.

Först ut är Alexandra och Mikke   
 
Jag dog lite när jag såg detta på fb. Nu hör det till att sist jag var hemma hos dom stod det en fin korg på bordet som skulle ges bort. Så mycket skit man kan ha för sig ASG

Andra ut är Stella och Fredrik (lillbrossan)

 
De åker tydligen rullstol ute i skogen. Jag garvade så tårarna sprutade. Finns en app som heter runkeeper och de hade tydligen ställt in att de åkte rullstol av misstag. Eller var det ett misstag? va va va?? Kunde lika bra legat lite sanning bakom det hela.

 

   
Är det inte lite så att knäppisar gör ens dag? Själv älskar jag att umgås med de som är lite hrrm speciella för man själv är lite speciell   

 

Av Catarina Hemlig - 29 december 2012 13:41

Trodde jag var odödlig haha men icke så nicke.
Jag är ganska säker på att det är Stella som smittat mig. Hon var sjuk sist och satt sidan om mig lillejulafton *letar syndabock*   tror hon nös i min mat när jag inte såg det   
Nää skämt o sido....

 
Men satan i gatan vad jag är sjuk.
Trodde vinterkräksjukan var jobbig men detta är värre.
För vinterkräksjukan går över efter någon dag, detta känns som att huvudet ska explodera av allt hostande och på det kräks man av just det HOSTANDET! Oche det har pågått i ett par dagar nu.
Så vad gör man? Jo man sitter här och gnäller och hostar och kräks om vart annat.
Och äckelfebern kunde ha hållt sig borta men näää den är här och hälsar på oxå.
Så blir jag inte bättre så blir det nyårsfirande här hemma...för detta vill jag inte dela med mig av ti ll någon.

Det enda bra som kommit ut ur det hela äratt jag har snarkat ut Matti från sovrummet mohahaha   
Han kan gott ha det. Så mycket som han snarkar annars ochMysan är inte sen att hänga på. Fast hennes är mer pipande.
Tänk er att den som sover sidan om er låter som ett helt sågverk och  på huvudkudden sidan om dig ligger din mysiga kise på 11år och har nosen mer eller mindre i örat på dig och snarkpiper.
Så hämnden var väldigt ljuv må jag säga....

men nu ska jag sluta gnälla och försöka få i mig någon form av mat i alla fall och hålla tummarna att det stannar nere. I annat fall så kanske jag tappar ett par kilo på grund av detta...bra eller dåligt kan man ju diskutera.






Ovido - Quiz & Flashcards