Alla inlägg den 28 december 2012

Av Catarina Hemlig - 28 december 2012 18:06

Hoppas att ni alla hade en lika mysig jul som jag hade.
Tyvärr har jag dragit på mig någon form av en förkylning.
Inte snorig men tjock i halsen och ont när jag sväljer och feber på det.
Jaja det går över snart...har annat jag vill göra än att spendera mina dagar i sängen.


Tänkte visa lite vad jag fick i julklapp.


Väskan fick jag av Matti fast jag valde ut den själv givetvis   
 
Skorna fick jag oxå av Matti...

 
Dessa köpte jag faktiskt till mig själv som julklapp
 
Sen fick jag denna underbara pläden från chili av mamma och pappa

 

 
Och även denna tröjan köpte jag till mig själv   Inköpt på shock.
 



Jag fick även bäddset av min lillebror och hans fina tjej Stella.
Och underlakan av mamma och pappa. Och det behövdes ska jag säga...vi kan leka switzer ost med en större del av våra lakan. Vet ej fan varför men så är det i alla fall och vi blev jätteglada av att vi fick nya i julklapp så att vi slipper fastna med tårna i underlakanet och tro att vi blir bitna i sömnen eller något.


Nyår börjar närma sig...har ni något nyårslöfte?
Mitt är att faktiskt bli sundare och hitta en balans i livet där min kropp ska bli hälsosam.
mer gym, bättre mat osv.
letar lite efter en crosstrainer till ett rimligt pris. Någon som vet så skrik till.



Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards