Alla inlägg den 24 november 2012

Av Catarina Hemlig - 24 november 2012 12:21

Sovit riktigt dåligt nu ett tag och första natten på länge sov jag faktiskt bra.
Vad händer?
Jo jag vaknar dunderförkyld med halsont   
Det bara POW right in the kisser. Jag kan inte minnas att jag la en beställning på detta   
Så här går jag nu gnällig, ont i hela kroppen, trött som ett arsle och HELT ensam   
Bara jag och djuren...*snyft snyft*
 

Får försöka rycka upp mig och göra det bästa uta v allt....SOVA!!!! Haha eller kanske slänga sig i soffan och bara glo på Tv hela dagen med endast röra sig då det är nödvändigt.

Nu släpper vi gnället och gå vidare...
Ska prova en ny diet...det sägs att det ska vara en riktig dunderdiet som ger riktigt bra resultat.
Ja vi får se...ska börja på den efter Alexandras och Mikkes bröllop som är på lördag.

Nu ska jag slänga mig i soffan och trycka alvedon för febern

Ovido - Quiz & Flashcards