Alla inlägg den 12 november 2012

Av Catarina Hemlig - 12 november 2012 14:33

   

Har börjat få mer intresse för vargen i helhet. Det mesta bottnar i att jag har insett att min bebis här hemma har mer varg i sig än vad jag trodde. Så nu försöker jag lära mig mer om hans "förfäder" av ren nyfikenhet.

Var på arbetsförnedringen i dag. Så jävla tradigt. Nu ska de tydligen tjata ihjäl oss 2 gånger i månaden.
Helvete....blir att lägga in en ännu högre växel för att fixa jobb om det ens går.
Well hade ett samtal med Anki efteråt om allt och inget. Tycker det är skönt att kunna babble fritt och inte bry sig om världen utanför.
Anywho....vidare til dagens inshopping. Gick in på fb och hittade dessa snyggingar...tänkte damn det är MUST HAVE SHOES! Så vips så beställde jag det sista paret *yay*
Så jag är jävligt nöjd på den skalan.
Tänk vad ett par skor kan göra för själen   

 
Kanske inte wow detta måste jag lägga pengarna på skor men ärligt talat så är mina gympadojjor helt kaputt och behöver köpa nya så det fick bli dessa....men är de inte bra så åker de tillbaka direkt.

Nää fan nu ska jag luta mig tillbaka i soffan ca en timme sen blir det att dra iväg och handla lite.

Woop Woop!!!



Ovido - Quiz & Flashcards