Alla inlägg den 15 november 2012

Av Catarina Hemlig - 15 november 2012 13:49

Shit alltså, som jag går och velar hel tiden.

Mitt hår...det gäller mitt hår.
Alla går och klipper sitt hår och jag tänker...aaah jag borde oxå gå och klippa mig. Mitt hår är ganska så slitet och en 5-10cm kortare hade nog inte håret dött av.
Och så kommer det till den där urgulliga men jobbiga saken FÄRGEN!

Jag älskade att vara blond...tills efter sommaren...började vantrivas extremt mycet. Så woop woop färgade jag det svart. Och nu...baah....tankarna går till rött men förnuftet säger en normal färg. Brunt kanske.
Men jag trivs i svart, jag ser bra ut i svart...rött har jag inte haft på fler fler år och om jag vågar ta det steget vet jag inte.

*suck* suck*   

 

vad göra vad göra....

Ovido - Quiz & Flashcards