Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Catarina Hemlig - 18 februari 2013 14:57

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här.

Fitnessfighten blev inte riktigt som jag tänkt mig. det var bra go i oss i början, vi gillade det och det kändes bra.
Sen kom sömnlösa nätter och panikångesten slog till med jämna mellanrum för min del
Så jag fick backa tillbaka låta saker och ting ha sin gång...kosten förblev densamma men träningen fick läggas åt sidan.
Vi hade oturen oxå att få reda på att gymmet vi gick på skulle totalrenoveras den 4 februari fram till den 30 mars.
Skickades över till söder som i sin tur inte hade fungerande maskiner till kondition.
Jag i alla fall kan inte träna utan att köra cradio. Fick vända i dörren sur som en citron.


Så istället för 1-28 feb kör vi nu 18feb-25 mars. Blir hemmaträning.

I alla fall så ser det ut så här än så länge

5 cm på vardera lår
3 cm på vaderna
5 cm under brösten
8 cm från midjan

Ja fortsättning följer...

I övrigt mår jag numera toppen. Inte mycket att klaga på...
Är numera stolt ägare till en volvo V70 :)
Köpte den fair and square och en tyngd från mina axlar föll av när jag fick beskedet.

Tog en snabbvisit till Finland oxå...jävlar vad det låg snö där.
Kände sig som snömannen mer eller mindre. Och de kör som det inte fanns snö alls .
Vackert land..men bör nog ses under vår/sommar.


Ett litet minus är väl att jag tycker det är så satans tröttsamt att man är bara duglig för en del när de får något utav en. Så händer det något och man ska ändå vara närvarande fullt ut...nej ursäkta...jag går före både dig dig dig dig och ja även DIG.
Ja faktiskt...jag går före alla utom min familj. Där ligger min priotering.
Man måste ge och ta....men många bara tar utan att ge...så jag ger bara till dom som ger mig något tillbaka...Vänskap och kärlek.

Nu skiter jag i det och går vidare till sommarens roliga aktiviteter..
RESORNA ÄR NU BOKADE!!!!!
Islandsresan är bokad för 2 veckor och Cypern en vecka.
Jag känner mig lättad och fri   
Och det känns fantastiskt att kunna göra detta...


Ja och örk för snön nu...det räcker tycker jag.
Våren kom nu...  

 



Ovido - Quiz & Flashcards