Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

home again with a decision agony

Av Catarina Hemlig - 26 augusti 2013 14:56

Cyprus was amazing...but it was nice to come home after one week.

   
Kunde inte låta bli att visa mina bruna ben haha   

Eftersom att jag sparat som en idiot till en jacka jag velat ha länge tog jag faktiskt tillfället i akt och spenderade lite pengar på min nya skinnjacka.
Trånat efter den i flera månader. Men skam den som ger sig   

 

Nu till mitt dilemma.
Efter som mitt hår har blekt ur rejält sedan Cypern så har jag nu möjlighet att slänga i en röd färg som ger rödda skiftningar i håret som jag velat ha länge.
Så jag köpte den här färgen...

   
På bilden i verkligheten är den röd och inte lila.
Men efter tat ha läst lite över nätet så är det någon som har fått lila hår utav den.
Så jag börjar dra öronen åt mig och känner är detta vad jag vill ha?
Visst jag kan alltid färga över det svart igen men ändå...dessa eviga frågor.
Och jag som är jättepjåskig med mitt hår.

Ja det var väl allt för denna gången!

 

 
 
Sandra

Sandra

26 augusti 2013 20:28

Ooh, dina heta ben! <3

Ja, det är exakt den färgen jag fick mörk brun/lila hår utav, men det var för att mitt hår först var blekt(slitet & inga röda pigment)! Jag hörde av mig till Schwarzkopf och undrade VAFAN detta var för skitfärg, och det visade sig att man behöver ha röda pigment kvar i sitt hår för att denna färgen ska bli röd! Det är en "kall" färg tydligen. Jag tror nog den blir röd på dig. Om inte annat så får du en röd utväxt(ditt virgin hair!) och det är ju skitcoolt! :D

Ubersnygg jacka btw! *drools*

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

26 augusti 2013 20:32

Omg jag ska fan höra med dig var enda gång jag ska färga håret.
Du får jobbet som min hårguru :)
Thanx! Sparat som en idiot för att kunna köpa den för 1700kr

Vi ses på fredag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards