Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

It's been a while

Av Catarina Hemlig - 2 juli 2013 21:09

Som jag skrev här.

Har väl inte så mycket att skriva mer än att jag lever.

Frugan kom över i helgen vilket var himla skoj även om vi inte gjorde så mycket.
Saker och ting föll på sin plats och kom till klarhet.
Det är dax att ta tag i saker som inte lär hända annars.

 

haha hittade en gammal bild på mig och frugan från Kristianstad när de bodde där.
jag dör lite dör jag ser tillbaka på dom.
Skit skoj faktiskt att ha sådant.

Well, väskan och jag zommar i väg till ön åt helvete långt borta där isbjörnar liftar från Gröndland till island på isflak.
Det ska petas på sälar, glutta på Lunefåglar, skrämma valar med att göra ett magplask och hota får med lammgryta.
Där imellan ska jag vara vulgär och flasha musmattan i fönstret och smeka datanmusen.
Och läsa 3e boken av mr Grey.

Lär garanterat bli landsförvisad när jag är klar haha som min kära storebror skulle säga!


 
 
Sandras

Sandras

3 juli 2013 07:52

AHMAGAD! SVULLEN! Undra då hur fan man ser ut nu, haha xD
Inte du alltså! Hot as ever! :P

Well, it was nice, även om vi inte gjorde så mycket som sagt. Men det var ju inte som om man satt o glodde in i väggen, så det var skönt! :P Måste börja promenera själv, men dessa skorna alltså, det var hål i dem innan som är större nu. -.-
Planerar inköp av andra! Sen jävlar!

Att saker som till klarhet var jäffla skönt att höra, I totally agree! <3

http://winterzmoon.blogspot.se

 
Ingen bild

catta

3 juli 2013 14:39

Haha eller hur...svullen deluxe!
Ja ja gör det, helt sjukt nice är det!
själv ska jag dra på mina skor och dra milen om en stund.

yes yes :)
löv it!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards