Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Catarina Hemlig - 16 maj 2012 13:58

 

Efter gårdagens skrik på obetydliga människor här i bloggen övergår jag till att vara normal och låta det obetydliga falla ut i glömskan.

Skoldagen var kort. Upprop och sen hemgång för jag hade inga lektioner mohahaha!
Halv 10 var jag hemma igen och avnjöt en frukost med banan och jordgubbar *mums*

Kom i min klänning som har storlek 40 och kunde knäppa min jeans kjol på storlek 42 (liten i storleken)
Jäkla bra framgång må jag säga fast att jag fuskat!


Du och jag finns fortfarande och det känns skönt att vi står sidan om varandra igen   

Nu blir det att lämna nycklar till snällaste Jenny och sen blir det promenad i Bruces med Diesel för att låta fettet skrika lite till.
Endast 3 veckor kvar sen är man på Kreta!!!! Bikini oooh yes...sol och bad...*mys*




Ovido - Quiz & Flashcards