Direktlänk till inlägg 4 september 2012

I just want...

Av Catarina Hemlig - 4 september 2012 11:16

my black hair back   
Jag saknar det som fan....jag älskar mitt blonda men jag känner mig inte riktigt bekväm i det längre.

Även fått dille på Jack Daniels

 
Märket ja men inte spriten   
Jag budade på 4st JD whiskeyglas igår samt en en droppkork i samma märke.
Budade även hem ett Iphoneskal med märket på.


Sen för någon dag sedan fick jag nog på Diesel och hans Rantande i sängen. Inget ligger där det ska när han går runt så jag bestämde mig för att äntligen ta tag i problemet och köpa en ordentlig hundsäng.

Så poaw det blev en BIA hundsäng. Nu ska bara hundskrället fatta att han ska sova där oxå. Han är lite kinkig med det.

Jag har även satt totalstopp för shopping av kläder nu. Känns ju lönt att handla kläder när man ska neråt i vikt. So no way José...Här ska det sparas pengar, lägga undan och sen Poaw när det är ok igen så SHOPPING DELUXE! Till dess så får jag gå och dregla över allt jag vill ha men inte ska köpa.

Yes yes, imorgon ska jag äntligen börja på min sleeve. Känns så jäkla bra. Har velat göra detta så himla länge och nu kan jag äntligen göra det.   

Visst fan, ser uta att bli lite ändringar till jul...blir nog att jag åker till Island ändå. Jag tror oxå att det kommer att det är något jag behöver...komma ifrån lite, göra annat, tänka på annat osv.

Sen ser framtidsplanerna ute så här....behöver få ihopa 16 000kr till en utb ildning i Boden som garanterat ger jobb efter 6 veckor. Japp utbildningen är på 6 veckor uppe i Luleå. Dock kostar utbildningen 16 000kr men gratis boende under tiden. Och det är en complete utbildning. tror jag kan stå ut att bo så långt borta under denna korat period.
Ska även ta och göra de sista 12 veckorna som jag har kvar på min utbildning som undersköterska. Det gör jag i början på 2013.

Wow, nu har jag mycket att stå i...mycket att fixa....ja det är fan dax att börja den där hårdträningen så man kommer i form.

Nu ska jag ta och ringa min syster som fyller år idag   

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards