Alla inlägg den 19 september 2012

Av Catarina Hemlig - 19 september 2012 12:51

Haha jag gillar den meningen   

Anywho...tradigt att vara sjuk. Börjar må liiiiite bättre men smärtan i buken är lite skrämmande.
Men nu skiter vi i det dåliga och hoppar över till det som detta inlägget egentligen handlar om.

Jag har äntligen hittat ett band som det bara sa WOW. Jag har aldrig varit ett big fan av tjejer som sjunger rock. Helt enkelt av den anledningen att det låter för jävligt. Men nu får jag säga att jag har hittat ett band där sångaren faktiskt är en KVINNA    Jag dog lite inombords när jag hörde låtarna I miss the misery och Love bites (so do I).





Bandet heter Halestorm    och är min nya kärlek inom musik.

Jag har skrattat så jag håller på att dö hela förmiddagen av ett inlägg jag såg hos en tjej vars blogg jag följer. Jag diggar denna bruden skarpt...hennes humor är exakt likadan som min. BITTER!!!
Men med bitterheten följer sarkasm och ironi.
Som den här *pekar neråt*

 
Jag bara älskar den!!!!! Den beskriver precis hur jag hade själv gjort det :P
Några frågor på det? Nääähäää skit i det då   

Ovido - Quiz & Flashcards