Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Zepeanfall

Av Catarina Hemlig - 12 augusti 2012 23:07

Jag får ett sådant där uber Zepeanfall...
Hur svårt ska det vara att hitta en kamouflage hoodie för tjej?
Alla har vi väl ägt något sådant...och jag har fått dille på det för det är så satans snyggt.
Tror ni man hittar det?
Eeeeeh nej....ett stort fett nej *vrålar som en vrålapa på zoo*
Jag måste ha en...NU!!! Eller ja jag vill ha en NU.
Likadant gäller det en röd hoodie. Tror ni man hittar det? NEJ!!!!!
Vad är det med mig och vilja ha saker som ej går att få tag i?...eller så finns dom och kostar så där tusen miljoners biljoner kronor att även kungen svettas över att köpa den.   

 
Jag vill ha mina hoodies NUU!! *böölar*
Får väl leta upp en sådan där utlandssida som säljer allt och man dör lite av fraktkostnaden.
Dessa typ av hoodies är ett måste i min garderob.
Hur snyggt hade det inte varit med mina svarta jeans, nitbälte och dessa hoodies + mina boots...???
Tuff som satan hade jag varit...  

För övrigt så har vi målat lilla sovrummet vitt idag. Var en sådan där taskig diarrefärg innan som hade fläckar överallt. Så nu är det vitt och fint där inne.

Haft en helt sjuk ätardag idag. Detta är en sådan dag jag hade kunnat äta ihjäl mig. Åt 2 mini baguetter i morse..nja 1½...sen blev det potatisgratäng med fläskfilé och sallad...sen pannkakor med sylt och vaniljglass och sen dog vi lite och köpte en hamburgare.  Nu sitter man här med uberkasst samvete och vill bara springa ett helt maraton för att bli av med skitet.
Nej nya tag i morgon....jag vill inte ha det så här...



 
 
Sandra

Sandra

13 augusti 2012 10:22

SVETTIG TOLLE!
Du kan ju göra ett PayPal konto och börja shoppa på Ebay, där hittar man en JÄVLA massa unika kläder, speciellt alternativa kläder! Jag läser några bloggar där alla shoppar på Ebay och billigt är det också! :)

http://astarrynight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards