Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

lite uppdatering

Av Catarina Hemlig - 10 augusti 2012 10:58



Kan inte säga att har hänt så mycket.
Har semester och njuter till fullo på alla sätt och vis.

Börjar dock i skolan igen på måndag och jag känner att jag inte är redo för det.
Har möte på onsdag med AF och hoppas jag kan få ut något vettigt av dom.

Om inte så tar jag upp min utbildning som undersköterska igen.

Varit rätt mycket hos Frugan och det har varit underbart.
Den 23e blir det att spendera ca en vecka i mina föräldrars hus och hitta på en massa bus...blir en ny piercing tror jag.

Annars så rullar allt på...min Chestpiece börjar bli klar och ska snart börja på min arm.

Fyndade på Ikea igår....stolar som tidigare har kostat 499kr kostade 199kr/st och vi slog till.
Perfekt...och köket blev precis som jag ville ha det.
Sparade rätt mycket pengar i går. Och vi köpte färg till sovrummen...även där sparade vi pengar så gissa om vi var glada.

nej nu ska jag slänga mig i duschen för att göra ett tappert försök att se ut som en människa idag.

 

 
 
Sandra

Sandra

12 augusti 2012 00:55

Noo! Varför se ut som en normal människa? :P
Trevligt med nya möbler, speciellt på rea!
<3

http://astarrynight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards