Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Stranger, please take me home

Av Catarina Hemlig - 5 juli 2012 15:19

 

I wish I had someone to guide me and pull me up
Cause the light's can't find me
Stranger please take me home
Home were I belong


I've wasted my time

My mind have grown black
I want to find the light again
So stranger please take me home.


Tro nu inte att jag mår dåligt för det gör jag inte.
Jag har gått tillbaka till en hobby...jag skriver lite låttexter.

Paaaooow!!! Där var en sak många inte visste va   

Har uppdaterat dåligt här i alla fall. Fy mig....
Well jag stack till frugan helgen som var....förutom att myggen anföll och flugorna försökta döda oss så var det en mycket trevlig helg.
Många planer gjordes upp och det blir Norge för frugan och mig i slutet av Augusti.
Sen händer det lite shhhh shhh saker, första mötet idag...sen får vi se vad som händer.
För hoppningsvis får vi som vi vill och att det blir en lycklig avslutning för oss alla.

Bantningen...ja...vad ska jag säga där...jag försöker halvhjärtat.
Okey fy mig *slår mig själv på fingrarna*  Men jag har den där HEMSKA veckan och typ vill HA allt!!
Dricker dock inte läsk...fast jag syndade igår hos mina föräldrar. Och så har vi dom där supergoda Nypotatisen jag inte kan låta bli *snyft snyft*
När denna karusellen är över med PMS och den DÄR veckan så ska jag försöka igen.
men fy fan..jag kan inte äta de där Super-grova mackorna. De är gjorde för att det ska vara SKITjobbigt att tugga och man hellre svälter sig själv.
Jag finner något annat sätt istället att äta en bra frukost.
och den där motionscykeln måste inhandlas. Men jag vill ju ha en crosstrainer oxå...och hantlar och vart fan ska jag ställa allt????
*drar mig själv i håret och skriker lite* jag behöver ett HUS!!!

Och sist men inte minst då vädret är SÅÅÅ fint eller inte så ska jag försöka boka in en sista minuten resa i augusti. Blir helt deppig av detta. Jag vill ha SOL, VÄRME och BAD.

Nu ska jag göra mig klar för malmö och mitt möte!

Ciao!!





 

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards