Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Nya tag...musiken i all ära

Av Catarina Hemlig - 1 juni 2012 10:02

 


Rock N'roll i all ära....tur man har musiken att luta sig på ibland.


Passar mig bra, kaxig, rå och crazy....


I alla fall nu är det fredag, och det blir soffläge för mig....mår inte så underbart hett. Huvudvärken försöker mörda mina hjärnceller och kväva mig med illamående....  

Väskan är nu packad i all hast...snart beger jag och och frugan mot varmare grader. Ska bli så skönt att få ligga och steka fläsket på stranden och njuta av en helt annan atmosfär i en hel vecka.

Sen efter det blir det tillbaka till kalla Sverige och förhoppningsvis är värmen här när man kommer hem som en brun pepparkaka.
Då blir det på Dieten igen som fan och vråla fram på cykeln. Kanske händer det något på vägen som sätter ett leende på läpparna.

Well nu fylls min garderob med heta kläder igen i rockens tecken  

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards