Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Catarina Hemlig - 19 juni 2012 14:38

Ja då var man hemma igen och det märks.
Frugan har börjat sin diet som vi har sagt att vi skulle göra.
Dock äger jag ingen våg utan måste väga mig hos mina päron på deras.
Har tidigare haft ätstörningar så jag vågar inte handla en....bättre att jag väger mig hos mina päron i stället under kontrollerande former.

Så jag har ca 10 månader att nå min målvikt.
Med hjälp av LCHF och en äckelmotionscykel blir det att se till att få detta gjort.
Belöningen bli SRF  och sweet tattoos.
Jag ska belöna mig själv varje gång jag nått ett mål med en ny tatuering.
Målen ska vara rimliga att nå inom tiden...

Mitt mål är 62 kilo och storlek 36-38. Inget konstigt.

Så det blir att lida pin nu ett tag men det ska gå...

 

Och ett annat plus är att det kanske blir lättare att nå ett annat mål med...som vi velat ett tag nu.

Ciao!!

Ovido - Quiz & Flashcards