Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad. 

Man övervinner sin rädsla och vinner mod...

Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar...

Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss själv och andra

atr vi vågar. 


Jag tror allt har en mening...jag tror på att vi alla ska vandra olika vägar

för att finna det vi behöver kunna för att ta oss igenom livet. 

En del behöver prövas hårt medan andra lite mindre. 

Vi har ett mönster vi ska följa för att fullfölja våra öden. 

Det är som de säger....manmåste lära sig att hata för att kunna älska, man måste

Uppleva olycka för att känna lycka, ledsamhet för gladhet osv. 


Man måste lära sig uppskatta de små sakerna innan man kan uppskatta de stora.


Vi lär oss hela tiden....oavsett ålder. 


min tid är kommen för ett nytt steg i mitt liv...om det är bra eller dåligt får framtiden visa...

Modet är funnet och jag är redo att släppa taget och hoppa...

Ovido - Quiz & Flashcards