Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Catarina Hemlig - 25 maj 2014 16:02

Sommaren har kommit och det känns fantastiskt.

Blev klar med skolan för någon vecka sedan och gick ut med toppenbetyg.
Inte ett enda betyg under B.
Riktigt stolt över mig själv är jag faktiskt. Slitit hårt för dom och nu väntas 4 v ledighet innan man börjar jobba igen.


Till mitt dilemma....jag avskyr att vara blond.
det känns inte som mig, utan jag har bestämt mig för att vara vrålsnygg i illrött istället.
Så så får det bli. Men innan jag gör det permanent så kör jag en toning istället för att se om det är verkligen en bra ide och om jag kommer att trivas.

Så detta har jag köpt hem och om alt går som det ska så blir jag rödhårig snart
   
jag vill gå åt denna röda...

 

Eftersom frugan kör LCHF så tänker jag med köra det ett tag faktiskt.
Ska läsa på ordentligt och sen köra det ett tag. I alla fall nu under sommaren för att dte är så himla gott
med grönsaker och salld till grillat kött.
I övrigt kommer jag köra FF:s koncept och träna varje dag.

I alla fall nu under 4 veckors tid när jag är ledig. Sen är det jobb jobb jobb som gäller igen.

Tradiga nu är dock att jag måste uppsöka läkare. *suck* mitt högra knä är så pass dåligt att jag behöver nog opereras till hösten/ vintern   
Tradiga i år är att jag faktiskt inte ska utomlands alls   
Får åka dubbel nästa sommar istället. Cypern 2 veckor och sen 2 veckor på Island igen.

Så nu har jag något riktigt roligt att se fram emot istället.
Jobba hårt nu så att man kan göra det utan att leva på +-0 som man gjort nu sista tiden för att betala av saker om man dragit på sig under åren.

Nej nu ska jag fixa lite på tradera och få ihopa lite cash.

Ovido - Quiz & Flashcards