Direktlänk till inlägg 18 december 2013

heart by heart

Av Catarina Hemlig - 18 december 2013 13:46

Det var ett tag sedan jag uppdaterade hrä.

Well skolan går bra och jag får bra betyg.
Så jag kan verkligen inte klaga på den biten.

Men jag känner tat jag behöver förändring här hemma..
Jag vill så mycket och just nu är budgeten väldigt slimmad.

Well jag har bestämt mig för att göra en sidecut och ta den där jävla nosringen (aj) frugan du får hålla mig i handen.
   
Jag vill inte ha en fet ring i näsa...bara en liten dikret men ändå synlig.
Om jag säger ordet sexig...förstår ni då vad jag menar?
den ska inte flyta ut över hela näsan och ta upp hela facet.
En liten mysig hen helt enkelt.
Sidecuten ska inte vara helrakad utan jag tänkte ha kortare hår på sidan.
helrakad vill jag inte ha. Det är liksom inte jag.

Beställde en liten julklapp till mig själv :)

   
Kunde inte låta bli   
Jag föll som en fnurra för dessa läckra leggings och tröjan skriker bara mig rätt av *särlek*
Efter mitt A i betyg i psykiatrin så förtjänar jag detta tycker jag.

well nu sk ajag ta ut hunden för en liten runda och krypa ur pyjamasbyxorna....

 
 
Sandra

Sandra

19 december 2013 12:32

Jaa... jag håller dig i skjärten! Eller jag menar HANDEN! :P
Vet vad du menar med diskret ring. <3 Snyggast så!
Kom och tänka på HUR man kan klippa en sidecut. Man kan ju va 0.5-1 cm kort hår med ränder i... svårt att förklara! Skickar en bild på FB sen :P

http://winterzmoon.blogspot.se

Catarina Hemlig

19 december 2013 13:28

Yes pliz do!!!
Aaah när du har en ide så måste jag se för fan!!!
Send it over
Skjärten var det ja ha ha
Endast du som får klämma eeh hålla i den haha
När drar du till din pappa?
Jag funderade på att komma upp i mellandagarna men läste något om den 27e med pappsen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...3 veckor på detox har gjort underverk.Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.3 veckor med träningen har resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.orkar int...

Av Catarina Hemlig - 15 november 2014 11:57


Jodå jag mår bra.Gjorde en helomvändning och  började om från den enda änden jag kunde förändra. Mig själv!Så här står jag nu, tillbaks på gymmet 5 dagar i veckan, kör detox på kroppen och försöker tänka positivt.Skaffa lite happyhormoner genom inre ...

Av Catarina Hemlig - 13 oktober 2014 12:36

Jag behöver verkligen skriva av mig....Känner mig konstant deppig...hittar inte orken, motivationen eller gnistan mer.Det har blivit för mycket på kort tid. Känns som att man står på en kant och väger mellan att ge upp eller inte.Jag har kommit till ...

Av Catarina Hemlig - 30 augusti 2014 23:17


Att bara få vara själv       Jag behöver inte säga mer.... ...

Av Catarina Hemlig - 21 augusti 2014 22:44

Det är ett svårt val, men när man väl tar steget kommer en lättnad.  Man övervinner sin rädsla och vinner mod... Att våga släppa taget om det trygga för att prova sina vingar... Vi alla behöver ta det steget ibland för att bevisa både för oss s...

Ovido - Quiz & Flashcards