Alla inlägg den 28 april 2012

Av Catarina Hemlig - 28 april 2012 16:40

    


Får passat på att uppdatera lite innan jag sticker till Emmaljunga i morgon.


Blir lite bowling i kväll med några vänner samt några jag aldrig har träffat. Mysigt ska det bli. Behöver komma ut och göra lite annat istället för att köra på det gamla vanliga.

Det blir lite fest nästa helg här hemma och ser verkligen fram emot det. Time to ride the night bitches  
 
Ändrat mig lite angående min sleave....jag ska tatuera mig precis ovan för brösten...tänkt på det länge och det känns faktiskt bra. så det är dit mina så kallade skattepengar ska gå. Får göra det efter Kreta .
Och ja mamma jag vet precis vad du tycker... 
Jag tycker det är skitsnyggt och gud man lever bara en gång..(tror jag)
Jag älskar bodyart...fruktansvärt snyggt är det...

Nej nu skriker duschen efter mig...tudielooooo!



Ovido - Quiz & Flashcards