Alla inlägg den 30 november 2014

Av Catarina Hemlig - 30 november 2014 18:13

Uppdatering på detoxen och träningen...

3 veckor på detox har gjort underverk.

Min kropp mår mycket bättre och jag är piggare, matsmältningen fungerar utmärkt.
3 veckor med träningen har
resulterat i tajtare midja -7 cm, tajtare armar -3 cm mm.
orkar inte lägga upp mer siffror.

Har 3 veckor kvar på detox och kommer avsluta precis innan jul. Perfekt!
ska köra en kur till i Mars på 6 veckor som nu för att få ut sista av skiten lagom till sommarkläderna åker på   
Träningen fortsätter som vanligt 5 dagar i veckan med hårdare kost och hårdare träningspass.
På 3 veckor har jag redan gått ner en storlek i kläder.   

Nackdelen är dock att jag känner att jag kan inte längre dricka läsk eller äta socker utan att jag mår skitdåligt.
Inkluderar gluten och för mycket fett med.
Well allt har sitt pris och jag är beredd på att betala det priset

Fortsättning följer på ett hälsosammare liv   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards